Home Συμβαίνουν στην ΠόληΓενικά Shishan: Ο λατρης του σουσι που ξεκίνησε από το Χολαργό και έχει 10 καταστήματα. 

Shishan: Ο λατρης του σουσι που ξεκίνησε από το Χολαργό και έχει 10 καταστήματα. 

by Νάντια Γρινιεζάκη

Αντώνης Τζίτζιφας ξεκίνησε το ταξίδι του Shisan Sushi Bar το 2016, με το πρώτο κατάστημα στον Χολαργό. Στο ξεκίνημα είχε δίπλα του μόνο έναν μάγειρα, ενώ ο ίδιος αναλάμβανε όλους τους υπόλοιπους ρόλους: από την προετοιμασία της κουζίνας και το service, μέχρι την εξυπηρέτηση των πελατών και το delivery.

Σήμερα, λιγότερο από 9 χρόνια αργότερα, το Shisan έχει εξελιχθεί σε μια εταιρεία 300 εργαζομένων, με 10 καταστήματα στην Αθήνα και μία θέση ανάμεσα στα 10 top performing εστιατόρια των μεγαλύτερων delivery apps της χώρας. Το επόμενο κεφάλαιο γράφεται ήδη, με ένα δυνατό σχέδιο επέκτασης, που θα ανακοινωθεί άμεσα και αναμένεται να υλοποιηθεί μέσα στο πρώτο μισό του 2025.

Πώς ξεκίνησε το Shisan, ποια είναι η φιλοσοφία του και τι πιστεύετε πως σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό;

Το 2011 μόλις είχα αποφοιτήσει ως Πολιτικός Μηχανικός και, με τις δύσκολες συνθήκες στη χώρα, η δουλειά στο αντικείμενό μου δεν φαινόταν εφικτή. Έτσι, στράφηκα στον κόσμο των επιχειρήσεων. Το πρώτο μου επιχειρηματικό βήμα δεν είχε την επιτυχία που περίμενα, αλλά μου έδωσε τα απαραίτητα εφόδια και την εμπειρία για το πώς λειτουργεί μια επιχείρηση. Το δεύτερο εγχείρημα, όμως, στέφθηκε με επιτυχία και μου εξασφάλισε το κεφάλαιο για το επόμενο βήμα μου. Έτσι, το πρώτο Shisan άνοιξε στον Χολαργό τον Φεβρουάριο του 2016.

Ως μεγάλος λάτρης του sushi, παρατήρησα ότι υπήρχε ένα κενό στην αγορά: το sushi ήταν συνήθως exclusive και απευθυνόταν σε λίγους. Έτσι, ξεκίνησα το Shisan για να καλύψει αυτό το κενό, προσφέροντας ποιοτικό sushi που να είναι προσιτό σε όλους, μετατρέποντάς το σε μια καθημερινή πολυτέλεια για τους πελάτες μας.

Είμαστε απολύτως βέβαιοι για την ποιότητα του προϊόντος μας, η οποία ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Όποιος μας δοκιμάζει, καταλαβαίνει αμέσως τη διαφορά. Ακόμα και σήμερα, 9 χρόνια αργότερα, οι βασικές αυτές αξίες παραμένουν. Στo Shisan σεβόμαστε την αξία των χρημάτων των πελατών μας. Η στρατηγική μας βασίζεται στις ανάγκες τους και γι’ αυτό οι προσφορές αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοσοφίας μας όλα αυτά τα χρόνια.

Ποιο ήταν το κλειδί για την τόσο γρήγορη ανάπτυξη του Shisan και πώς καταφέρατε να δημιουργήσετε μια τόσο ισχυρή σχέση με τους πελάτες και προμηθευτές σας;

Η γρήγορη ανάπτυξή μας ήταν αποτέλεσμα ενός συνδυασμού παραμέτρων, στις οποίες δώσαμε έμφαση από τα πρώτα βήματά μας. Το πρώτο και πιο κρίσιμο βήμα ήταν η δημιουργία μιας ισχυρής ομάδας με έμπειρους συνεργάτες σε όλες τις βασικές θέσεις. Η δύναμη που προσφέρουν τα digital κανάλια στην προώθηση και ανάπτυξη μιας επιχείρησης ήταν επίσης καθοριστική.

Από την πρώτη στιγμή ήμουν πεπεισμένος ότι η ανάπτυξή μας εξαρτιόταν σε μεγάλο βαθμό από τους ανθρώπους μας. Επένδυσα στην πρόσληψη στελεχών με εμπειρία σε κρίσιμες θέσεις, όπως στους λειτουργικούς και οικονομικούς τομείς, στο λογιστήριο και στη διαχείριση των καταστημάτων και την κουζίνα. Δημιουργήσαμε μια δυνατή ομάδα που έχει κοινό όραμα, μοιράζεται κοινές αξίες και είναι υπεύθυνη για την καθημερινή λειτουργία και την ανάπτυξη του Shisan.

Οι άνθρωποί μας είναι ο πυρήνας της επιτυχίας μας και ο καθοριστικός παράγοντας πίσω από την εξέλιξή μας.

Ταυτόχρονα, από το ξεκίνημα πίστεψα στη δύναμη της τεχνολογίας και των social media. Το 2016 προωθήσαμε τον πρώτο κυριακάτικο μπουφέ του Shisan αποκλειστικά μέσω social media και μέσα σε τρεις εβδομάδες είδαμε ουρές έξω από το κατάστημα. Αντιλαμβανόμενος τη δυναμική τους, επένδυσα σε αυτά από νωρίς, προσλαμβάνοντας φωτογράφο και βιντεογράφο για ποιοτικό περιεχόμενο στα social media και διαχειριζόμενος ο ίδιος τις διαφημιστικές καμπάνιες, με υψηλά budget. Σήμερα το Shisan διαθέτει ένα δυναμικό τμήμα μάρκετινγκ, που αναλύει σε βάθος τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του κοινού, δημιουργώντας καινοτόμες καμπάνιες που διαμορφώνουν τις τάσεις της αγοράς.

Πώς καταφέρνετε να διατηρείτε υψηλή ποιότητα και δημιουργικότητα σε κάθε επίπεδο της λειτουργίας του Shisan και πώς αυτές οι αξίες αντικατοπτρίζονται στην καθημερινή εμπειρία του πελάτη;

Το Shisan είναι μια επιχείρηση που στηρίζεται αποκλειστικά σε δικά μας κεφάλαια, ακολουθώντας μια σταθερή στρατηγική ανάπτυξης. Κάναμε κάθε βήμα μας με βεβαιότητα, αφοσίωση και χωρίς δανεισμούς ή εξωτερική χρηματοδότηση, με στόχο πάντα να δημιουργούμε μια ποιοτική εμπειρία για τους πελάτες μας.

Πιστοί στις αρχικές μας αξίες, παραμένουμε προσηλωμένοι στην ποιότητα και την καινοτομία. Το μενού του Shisan παραμένει ένα πάντρεμα γεύσεων παραδοσιακού sushi με δημιουργικές fusion πινελιές.

Οι σχέσεις εμπιστοσύνης με τους προμηθευτές μας μας διασφαλίζουν την ποιότητα των πρώτων υλών, που είναι καθοριστική για την επιτυχία μας. Στην ομάδα του Shisan έχει ενταχθεί πλέον και εξειδικευμένη τεχνολόγος τροφίμων, η οποία επιβλέπει κάθε στάδιο της παραγωγής, για να διασφαλίσουμε την υψηλή ποιότητα και την ασφάλεια των πρώτων υλών και των παρασκευών μας.

Θα συνεχίσουμε να παραμένουμε πιστοί στις αξίες που μας ανέδειξαν και στο όραμα που μας έκανε να ξεχωρίσουμε: να προσφέρουμε μια μοναδική εμπειρία sushi, υψηλής ποιότητας και προσιτό σε όλους.

 

Πηγή capital.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΙΡΟΣ

ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΠΑΠΑΓΟΥ - ΧΟΛΑΡΓΟΥ

E-MAIL ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ