261


Σε απελπισία βρισκονται οι κάτοικοι της οδού Νευροκοπίου με διαρροή υδάτων που κρατά πάνω από ένα μήνα!

Δείτε το μήνυμα Συνδημότη μας:
Μετά από κάποιες εργασίες (σκαψίματα και επαναμπαζώματα), παρέμεινε αυτή η κατάσταση της συνεχούς διαρροής. Είμαστε περισσότερο από ένα μήνα σε αυτήν ακριβώς την κατάσταση. Ενδιαφέρεται κάποιος υπεύθυνος?



Νικ. Καζάκος


