100
Μπορεί να ακούγεται γραφικό πλέον αλλά είναι πράγματι αλήθεια. Με βλάβη και παλι το λεωφορείο του Δήμου με αποτέλεσμα να μην υπάρχει διακοινοτική συγκοινωνία στο Δήμο μας για όσο χρειαστεί.
Τελικά αυτή τη δωρεάν μετακίνηση την πληρώνουμε πολύ ακριβά!!!!



